melawat ammar kecik :D


hehe..arini kan..
ak xtido lepas subuh..
semua sbb ak nk pg tgok ammar kecik kat changlun nu
hehe..serius rindu..
sggup ak mandi awal2
siap sggup xmkan ag nk p awai hehe..
dh smpai tu, dia tgah tido
so, ak pun tggula..tggu3..
then dia bgun hehe..
bucuk!!!
xmandi ag..hehe..sejak kebelakangan ni kan asyik ujan je
hehe..so wa pun xmandikan dia la hehe..
dh bgun tu main2 dgan dia
adusss..comel btul
asyik2 gelak
sikit senyum..ee...geram..hehe
10 aribulan ni dia dh 4 bulan
tapi berat dia dh 6 kilo stgah tau
sihat tul
wa ckap; dia xpernah demam,time cucuk pun xdemam,bila tido pun xgadoh org
tido pkul 8; bgun balik time subuh nu..
smpai kdg2 tu; abg amir plak kna kejut dia bgun hehe..
tula abah ckap; mcm tu la tuhan bagi kat dia..xdk mak tapi xgadoh dgan org pun..
setiap kali tgok dia memang sebak gle rasa huhu..
rasa mcm nk nangis huhu..
sian kat dia..:(
pastu kan..wa bagi dia mandi
sian kat dia..sejuuukk..
smpai ketaq mulut dia hehe..
comel sgat geram ak..asyik main dgan dia ja tadi smpai dia tido balik
hehe...lpas ni xtau ag bila nk jumpk dia..comel sgat..
cerdik..xnangis lgsg..
hee..semoga ammar smakin besar dan sihat :D



hee..comel kan3??
hehe..geram rasa :D

2 comments:

am said...

hahaha mmgla dh dia 2 baby...mmg la comel..xckp pn org dh tau..hahahaha...hehe...

me said...

bwekk..xkira..ni comel tahap ekstrem tau hehe